Måndag och SKÄRPNING IDA!

Jag säger som Petter Stordalen - jag älskar måndagar! Det är som en ny chans, en ny start - Lets go, lets do this liksom", Så brukar jag känna. Jag har i vanliga fall inga problem med att det är måndag, tvärt om, får energi av att komma till kontoret. Jag har dock haft en tid där jag varit lite låg, tänkt negativt och varit allmänt irriterad på mycket! skärpning IDA, skärpning!! Det varade nästa hela förra veckan, såg inte så många ljusglimtar i tillvaron bara förpliktelser. Det är inte så jag lever som jag lär, Jag är tacksam för spontandagen i Malmö, där hämtade jag energi, spontant, vänner, kravlöst, mat, fika och massor med inspiration i övrigt var det mest pust och suck, det kan min man intyga! I Söndags var jag nästan helt uppgiven av depp, men vändningen och lösningen kom när jag fick jobba lite. I söndags var det vårt lag i Hockeyn att ha hand om kiosken, och det var riktigt roligt och precis vad jag behövde, fysiskt arbete att vila hjärnan i. 

Det är absolut ok att inte vara go o glad hela tiden, men nu får denna madam faktiskt skärpa sig. 

Kommentarer

Populära inlägg