Eriksberg och första A-lags matchen

 Äntligen fredag! Det är något visst med fredagar, man kommer liksom inte ifrån det och jag börjar också ändra uppfattning om att vi inte ska ändra den känslan, utan låta fredags känslan få vara! Vi låter fredagen vara den dagen då vi alltid säger "äntligen fredag" oavsett om jag råkar gilla söndagar, måndagar och torsdagar också, så njut lite extra idag (de två timmarna som är kvar ;) ) Jag tänkte vara ledig men det blev som så att jag ändå jobbade lite, ok en hel del, och det sista gjorde jag för 10 minuter sedan - ops! Men Jag har även hunnit med en hel del skoj! Jag hade sedan innan bokat in Eriksberg (igen!) för en "Behind the scenes" tur som inkluderade matning av djuren och så lite fika på det. Jag är nöjd, om än att jag har både en och tr tips om hur man kan göra den där turen än mer unik och ja komplett. Det är kass att ta med mig på sådant, jag är aldrig riktigt nöjd, eller jo det är jag om det bara är tillräckligt bra. Jag och Viking hade ett samtal om detta, hans tanke är att man inte ska ha några förhoppningar eller hoppas på det sämsta så kan man inte bli mer besviken, jag är stark emot detta synsätt. Jag har höga förhoppningar, alltid, och om de överträffas så blir det succé, jepp ofta blir det mellanmjölk men ibland så blir det champagne! nog om det! 

Idag var det en stor dag, Zeke och hans kompisar fick äran att åka in på isen före A-laget, oj oj oj, jag tyckte detta var stort, de var så söta. Zeke var hel nöjd och kan tänka sig göra detta nästa gång igen. Det var extra kul att chefen hälsade på alla, chefen är David Norrman och han tillsammans med Olle är idolerna. Det var extra kul att vara med idag och denna mamma satt gärna och frös i ishallen just denna fredagkväll.         

Kommentarer

Populära inlägg