Att du orkar ?

Idag slog jag till med en löptur (igen!) det är psykologiskt bra att ha avklarat halva målet redan på måndagen, då har jag sex dagar på mig att avklara dr sista 50% - lätt! 
"Hur orkar du jogga säger många" svaret är enkelt om jag inte joggar orkar jag inte resten! Idag joggade jag ner till Hotellet, behövde rodda med lite bokningar jag fått in under dagen, sen jogga hem igen, lite "slå två flugor i en smäll" 


Är så glad över vårt nya buffébord - gjord av Tulsebodabygg (samma som byggde vår altan) vår frukost är nu kanonfin, snart kommer även det sista bordet och då är det fulländat - kom inom och kolla vet jag! 

Är även så glad för våra nya fina röda möbler vi har installerat på Statt i Karlskrona idag, vackert! Nu väntar jag med spänning på julgranarnas ankomst! 


Idag kom kära Viking hem efter sin pappa vecka, full av energi, nyklippt, glad och trygg kille, Viking gillar inte att jag lägger Ut bilder på honom så jag får vara lite sparsam med detta. Igår saknade jag honom massor, brukar vara så just dagen  innan han kommer. Nu är det inte så att jag är orolig, Han har det hur bra som helst även när han inte är här, men ibland kommer det ifatt mig att jag missar hälften, då får jag påminna mig själv att jag alltid kommer vara mamma på 100% fast vi inte alltid ses. 




Kommentarer

Populära inlägg