Tvärstopp! 

Ibland tar det stopp, tvärstopp, då är stresspåslaget maxat, magen är ut och in, tårarna bränner bakom ögonlocken och ångesten går att ta på. Dessa dagar kan jag inte tänka klart framåt i tiden, orolig över närmsta tre, sen är det blankt. Det är inte ofta jag har sådana Dagar men idag var en sådan dag! Detta är såklart jobbig för mig men också för min man (barnen var iväg på olika håll) då jag inte riktigt är närvarande. Känner någon igen sig? 

Jag har oftast extremt hög energinivå, är social, har många bollar igång samtidigt, projekt hit och projektet dit, all min personal kan nå mig dygnetrunt, svarar alltid på Mail oavsett dag och älskar att göra saker, träna, tvätta, städa, jaga, baka, shoppa, fika. Jag tror att fallet blir stort när man är toppad nästan jämt, det är Helt min egen teori, 

Kommentarer

Populära inlägg