Måndag

 Måndag och veckans första dag. Det har varit en bra dag, en bra start på veckan. En dag utan stress från morgon till kväll och det tack vare alla föräldrar, farmor hämtade Tindra, Morfar roade Viking och Loke  och Mormor kollade till killarna när jag var på möte på kvällskvisten. Nöjd då vi även han med hemlagad middag och kunde ta en kompis med hem. Hur får jag ihop det? det får jag alltså inte, jag måste ta massor med hjälp som beskrivit ovan samt att vissa saker blir bort prioriterade. dels fick jag gå en timme tidigare från jobbet (den tar jag igen nu) samt att det inte fanns utrymme för egen träning idag. Jag börjar bli vän med tanken på att inte hinna med allt, att det är ok. Jag börjar (långsamt) inse att jag är i ett skede i livet när jag inte kommer hinna allt som JAG vill, att vissa saker faktiskt får sättas på paus just nu då övriga familjens intresse och vardag går före - och det är ok, helt amazing! 

Bra saker: Lokes öga börjar repa sig, jag har (råkat) beställa ny soffa och har två planerings projekt som jag tycker är kul just nu, ett på jobbet och ett privat - wop wop 

Nu laddar vi för nästa dag denna veckan,,,,,, Tisdag!      

Kommentarer

Populära inlägg