Onsdag & torsdag 

Där försvann både onsdag och torsdag i en rasande fart! Lite oklart vad som hände men vi överlevde! 

Idag har det varit lite otäcka moment, jag har glömt en sak jag lovat göra och det flimrade för ögonen likt gnistrande snö en december morgon (detta var dock inomhus). Just nu PR jag inne indologs rutiner, bara kaffe, äter oregelbundet, inget vatten, stressar, och har inte tränat mer än en gång på en vecka. Jag tänker att det blir bättre på söndag! 

Idag har vi haft besök på jobbet, 4 killar från Norrland och två kollegor från sveaskog, dessa  har vi visat runt, pratat, berättat, förklarar och försett med fiskekort och skapat nya bekantskaper. Idag hade jag även el revision, vilket jag utfört tidigare med andra arbetsgivare och det gick bra förutom att jag bröt handen på den stackars inspektören. Jag tänker inte på det, att jag inte kan ta hårt i handen på alla, det passar helt enkelt inte för alla.





Kommentarer

Populära inlägg