Another day in paradise! 

Ja ha då var det tisdag. Tisdagen den 23 september och ytterligare en oförglömlig dag. Den var oförglömlig på ett sätt jag inte kan beskriva riktigt här ännu, men snart!

Dagen Startade med att klockan ringde kl 06:30 (efter en riktigt risig natt med två av barnen vakna i olika omgångar) Zeke och Wille  vaknade därefter och utan större protester, Tindra tätt på. Kläder och smink på, sen Kaffe i temos och in i mina nya gröna skönhet och styr vant mot Mörrum. Andreas lämnade barnen. 

Kl 8 varje måndag kör vi måndagsmöte med alla i personalen, så även idag. Jag måste avlägsna mig kl 8:30 för att köra till Karlskrona och Insynsråds möte. Kl 10:00 var det samling på Vackra residentet i Karlskrona och vi bjöds på en bra genomgång av länstyrelsens verksamhet;  Utmaningar, budget, T2 och mycket annat. Känner mig privilegad som får vara med denna omgång. Vi fick fantastisk lunch och i vanlig ordning bra världskap. 

När jag ändå var i Karlskrona passade jag på att köra inom sjukhuset för att hälsa på den medarbetare som förra måndagen skadade sig på jobbet. Blev ett trevligt, gripande och givande samtal. 

Efter det styrdes bilen mot väst igen för att avverka diverse möte; två via telefon och ett live innan jag ca 15:00 hämtade äldsta sonen: Viking. Jag försöker att hämta honom i vettig tid den dagen jag hämtar honom efter pappa veckan. 

Hemma vid 15:30, då var alla hemma. Andreas hade hämtat små killarna. Vi åt, de lekte (ute!) och jag joggade en runda innan Andreas skulle bege sig mot kallinge och flyget. 

Kommentarer

Populära inlägg