I hade the time Of My Life 

Igår var jag å sjöng i kör, för förstagången i hela mitt liv sjöng jag så några utanför mina egna väggar hörde det (om vi nu bortser från alla avslutningar på lågstadiet). Jag var nervös det erkänner jag, tänkte dra mig ut i sista sekund men tanken på att jag ändå hade lagt ut 900 gick jag dit! 


Jisses så kul, detta behöver jag! Jag tänkte inte på något annat än själva sången och det var fantastisk timme! Längtar som ett barn till nästa onsdag. 

Och när jag kom hem, då hade maken inte bara lagt barnen utan även fixat poolen som nu var 38 grader varm och badfärdig, som jag längtat! Då nämner jag inte änns sådana självklara saker som att han hänger tvätten, dammsuger och tar alltid disken, han är fin min man! 


Denna bilden är från Mallis, jag överdriver nog inte om jag säger att Andreas trivdes bäst på kvällen hör, då tempen gått ner till behagligt och solen var borta. 


Kanske vänder min flow nu ? 


Kommentarer

Populära inlägg