Du låter inte så glad 

Fick en kommentar idag av en vän som frågade hur jag mådde egentligen, du låter inte så glad på din blogg! Är jag glad ?  Är jag inte glad ? Måste erkänna att jobbyte har tagit på krafterna mer än jag någonsin trott eller kunnat ana! Men glad det är jag väl ? 


Aummmmmm, borde börja meditera kanske? Men ärligt så måste jag börja träna igen, så fort hälsporren har lagt sig så är det löpning som gäller, löpning är som meditation. Jag tror ärligt att just träningen har mer betydelse än jag trott, mer friskluft, mer vatten, mer endorfiner, egentid (hu va hemsk va) bättre kondition, friskare. Efter resan och när hälsporren är läkt då ska jag anmäla mig till något kul lopp och preparera inför detta. 


I morgon ska jag också göra något kul, något som verkligen ligger utanför min comfortzon ,,, stay tuned 

Kommentarer

Populära inlägg