Planering!

Då fick jag in lite backträning under lunchen X 10 samt en enkel styrkerunda med Armhäv, mage, utfall och lite fotgymnastik. Idag kom jag och tänka på alla timmar jag lagt ner på löpskolning - undrar om det märks, om jag drar nytta av detta nu?

I morse var jag hos ortopeden, han tror samma som jag själv redan diagnosterat mig med. Det är ena nerven i foten som troligtvis är en knut på, detta måste röntgas och sen åter-besök igen - alltså minst 2 månader innan foten är utredd och vem vet hur lång tid det tar innan den är bra? Frågade inte äns om jag fick springa - det kommer jag göra vilket som!

Nu är det dags att förbereda för dubbla möten i Malmö hela eftermiddagen och kvällen.

Fick just ett meddelande att jag har grejer från "sportamore" att hämta  KUL! 
I morgon är det återigen dags att puzzla med träningen; jobbar 7-16, kalas 18:00 - när skall jag träna? funderar på 05:30, men det är inte så lockande om vi inte är hemma förren 01:00 i natt. Som idag så löser det sig bara viljan finns!   

Kommentarer

Populära inlägg