Lördag

Det blev ingen träning igår, jobbade 7-16 och var helt slut efter det. Låter kanske märkligt då detta är normala arbetstider för de flesta, men det kändes som jag sprang nonstop dessa timmar. Efter jobb var det dags för kalas - 7 års kalas kl 18:00 i en sommarstuga vid underbara Norje havsbad.

Lördagen startade med en promenad på 7 km med Viking på ryggen i vanlig ordning gick samtalen högt och lågt - det är fantastiskt en riktigt "boost" för sinnet. älskar dessa promenader när man trots svett och slit ändå har mer energi när rundan är slut än då den började - Tänk om alla mina möten var lika effektiva.

Tog med mig Viking och jobbade lite, Viking fick ha med sig sin tre-hjuling och körde runt i både korridorer och restaurang - detta fick både kollegors och gästers mungipor att smila =)

Nu i väntan på brödet till räkorna skall bli klara joggade jag en runda på ca 4 km - skönt, det gläder mig att skorna fungerar fint. Har beställt löparstrumpor, nya hårband och flippflopps från Sportamore - men givetvis glömde jag hämta paketet idag - tusan! 

igår var det slägga på TV - gilla på det - får mig att tänka på The good old days

Kommentarer

Populära inlägg