miljö ombyte

Idag har vi varit och besökt svärmor och hjälpt henne styra upp trädgården lite, eller det var så att min sambo och son hjälpte henne och jag sprang en runda -toppen!

Det var härligt med miljöombyte idag - sprang på en slinga inne i Central Sölvesborg, denna var täckt av bark - riktigt skönt för mina tassar! Är lite orolig för min fot, den värker mer och domnar bort mer under dagarna - läkaren i morgon.

Löpningen kändes riktigt bra, när pulsen väl är uppe är det lätt att springa och bara det är en skön känsla ca 5,2 km blev det idag. Denna veckan har jag svårt att få ihop det tidsmässigt men ALLT går - bara lite planering och uppoffring. I morgon är det Ortoped kl 08:00 sedan färd till Malmö för att träffa mina underbara kollegor (alla direktörer i södra Sverige) samt min chef och chefen över henne (som är ny) Möte och middag står på agendan.

När skall jag springa i morgon? behöver verkligen lite backträning eller intervaller i benen.

nu kaffe!

Kommentarer

Populära inlägg