Nya skor

Måste matcha! 
Jag kunde verkligen inte hålla mig, åkte direkt från jobbet in till Kristianstad för att byta mina skor. Killen på Runners Store var lika förvånad som jag över de dåliga Karuhn, men jag fick ett par super lätta/snabba /snygga Saucconys med mig hem (och en ny töja). Kunde inte hålla mig från att testa dem, det fick bli "Verner" rundan på 3,6 km - kännde mig snabb! Det blev även 4x10 utfall, armhäv samt 3 x 45 planka.

Vi har börjat göra mat schema här hemma - det underlättar och sparar en massa tid varje dag - helt plötsligt slipper vi "vad ska vi äta idag" tjafset.

I övrigt har jag haft låg energi idag - vilket jag verkligen ogillar! Jag brukar älska måndagar, men idag har det varit segt tycker jag. Jag peppar mig själv inför en fantastisk tisdag i stället!

Kommentarer

Populära inlägg