Vi går på känslan!

Det blev 3 km löpning innan nattning igår! Så sjukt nöjd och så mycket bättre jag mådde, helt otroligt hur mycket piggare och klarare i knoppen jag blir av en liten löptur. 3 km blev det helt enkelt för att det var det jag hann med att få in innan kl 20:00, som sagt sjukt nöjd att jag gjorde det, det där lilla momentet när man beslutar sig är verkligen avgörande, det bästa jag kan göra i dessa lägen är att byta om, ta på skorna och inte fundera mer. Jag var verkligen trött och beredd att gå och lägga mig. målet är att hinna med 3 träningspass denna vecka då det är lite körigt just denna första vecka. 

40 års krisen är obefintlig! Jag har verkligen försökt att klämma fram den, men nix. slutsatsen är att 40 är det nya 30! En sak som är helt orimlig är när jag kollar i Zekes fotbollstidningar, vissa så kallade proffs ser ut att vara gubbar och jag identifierar mig inte alls som jämnårig med deras utseende  - och så är de födda efter mig typ 1987 eller liknande - WHAT! Jag har antingen skev självbild, kan man förresten ha det? Om jag tycker och känner mig på ett visst sätt, är det inte så då? spelar väl ingen roll vad andra tycker eller om ett foto säger något annat. kontenta: vi går på känslan!

Jag har gått på känsla hela mitt liv, och kommer köra vidare på det spåret. Absolut kanske det finns  stunder där förnuftet borde fått större utrymme, men men!       



Kommentarer

Populära inlägg