Skitdag 

Jag såg nu att sist jag skrev hade jag trillat och idag har jag haft en dålig dag,ops, jag lovar de flesta dagar här emellan har varit kanon! Idag vet i katten om det är PMS eller liknande men inget speciellt har hänt, jag känner mig bara låg och gråtmild. Jag avskyr denna känslan i kroppen och ställer stort hopp på morgondagen, att den ska kännas bättre. 

Just nu undrar jag varför jag sitter i 4 styrelser, ska bygga hus, rodda familj ink hund, börjat på värsta träningsprogrammet, vara ungdomsledare, en bra mamma, sitter i råd, vara en hyfsad fru, försöker planera mina måltider, samt att jag faktiskt fortfarande är "ny" på jobbet och försöker komma in i allt, ja så allt annat såklart: tandläkarbesök, frisören, utvecklingssamtal, tvätta, handla kanske städa! - och dessa eviga hämtningar och lämningar, de är inte jobbiga i sig men det är en inre stress, ingen vill hämta sist eller lämna först. Ja det där sista kallas LIVET och allt det övriga är självförvållat- IKNOW! Det måste vara tillåtet att gnälla lite då och då.

I morgon är det en ny dag, nya möjligheter och jag ska ta dem Allihopa! Och om du skulle springa på mig så gör du bäst i att inte "dra i fel  trådar" då ansvarar jag inte för utfallet säg något snällt eller byt trottoar : ) 


I morgon är en annan dag!!!! 

Kommentarer

Populära inlägg