Ny vecka Nya möjligheter

Jag lever fortfarande på känslan jag hade när jag gick hem i fredags, en riktigt wow " i got this" känsla, den bestämde jag mig för att ta in nu på Måndagen. Jag ska dock säga att första mötet jag hade idag gick inget vidare, jag fick black out och pratade osammanhängande, det var nästan lite läskigt. Men jag återfick förståndet (eller vad det var som inte vaknat) och kunde fortsätta. jag kanske räddade situationen men frågan är om de som jag hade möte med inte funderade både en och två ggr om "vad händer här, och vad pratar hon om"! 

Helgen som fortsatte var också bra, en riktigt bar helg faktiskt. Vi hade vänner hemma på middag och det var helt fantastiskt trevligt. Vi har pratat om att ses i flera år och så nu äntligen blev det av och så trevligt det blev! Vi har även tränat, plockat svamp, varit på utflykt, ätit gott, badat i (det äntligen lagade) SPA badet, sovit till kl 9, så ja en lyckad helg helt enkelt - så tacksam för detta, den gick som vanligt lite för fort dock! 


Nu är det denna donnan som skärper sig och ser till att resten av veckan blir skarpare än den började! 


Kommentarer

Populära inlägg