Sär skrivning, skriva isär, särskrivning! 

Jepp jag är kass på att stava och har inte tålamod att läsa en text två gånger, har jag fått ner det jag vill få ur mig så är de liksom ute, en urladdning liksom. Jag vet mina brister och ja jag har fler! 

Jag har förståelse för de som tycker det är irriterande, för de som inte har problem med stavning, jobbigt för dem. Men det är faktiskt också så långt jag sträcker mig i den frågan. Jag har fått ta en del ”stryk” genom åren för att jag stavar dåligt (ändå älskar jag att skriva) men vet ni vad? Många gånger har jag faktiskt fått något gjort just där och då. Och det är lite genomgående med annat också, jag tar beslut och och hittar på nya projekt och får saker gjorda, kanske inte rättstsvade men utförda! 

Numera försöker, ja försöker, jag tänka till några gånger innan jag gör något, jag har även privilegiumet att nu jobba i ett företag där det finns all kompetens man kan tänja sig till allt man kan tänka sig. 

Har idag varit på huvudkontoret i Växjö och haft ett mycket bra affärsupoföljnings möte, jag får mer och mer plats i dessa och jag har roliga saker på G som jag fick presentera- en bra dag! 

Kom hem en timme tidigare idag vilket utnyttjades till att ut och gå en runda med barnen, 4km med barnvagn fick vi till, Tindra och Viking körde 4-hjulning, det fick bli min motion för dagen 

Kom hem tidigare idag som jag nämnde ovan, och det kompenserades snabbt med lite kvällsjobb med att föreläsa och visa upp vår verksamhet tillsammans med en av mina medarbetare, en mycket trevlig sådan, ja både medarbetaren och föreläsningen såklart. 

En bra dag till i bra högen! 



Kommentarer

Populära inlägg