Varför städade jag idag! 

Fredag och med det en lite extra lyxig dag. Har idag varit på makeup rådgivning  hos salong vacker och deras proffsiga Mia som givit mig tips och råd om allt med hudvård och makeup, lyx! I rådgivningen ingick det produkter för samma summa som rådgivningen kostar, men i vanlig ordnig slinker det ner lite extra. Blev ett litet hål i plånboken idag, men det var det värt! 

Mig med läppstift, det kan jag sätta min högra arm på att de flesta av er aldrig sett tidigare. Tyvärr fans inte just denna färg hemma så jag får vänta med inköp och världen får då vänta på att se detta spektakel live! 


Tog en morgon promenad, mycket härligt. Tänk om man varje dag kunde få till 1h promenad varje morgon. 



Har även styrt upp lite inför söndag och firandet av x-antal pappor. 


Idag är det 5 barn i huset, egna, andras och lånade, lika härligt det är att se alla glada och härja runt lika härligt är lugnet som infaller sig efter att alla gått och lagt sig. Tanken har slagit mig; varför la jag två timmar på att städa huset INNAN idag? Fattar inte vad jag tänkte på, ingen mening att städa innan barnhelg, kan med fördel göras på söndag eller måndag! 

Kommentarer

Populära inlägg