Kan ni inte läsa tankar ? 

Dagen började bra, var på företagarnas morgonmöte här i Olofström för att lyssna främst på Länsförsäkringar och Ahlbergbil men också presenter mig, kronolaxfisket och briefa lite planer framöver, hade förväntat mig bättre reaktion om jag ska vara ärlig. Att jag inte får den reaktion jag vill vänjer jag mig aldrig vid, jag själv har ältat och planerat allt i mitt huvud flera gånger om och mina planer och visioner är glasklara (i mitt huvud) och när jag då inte får den exakta reaktion jag förväntar mig blir jag besviken, då får jag ta lite tid, träning och andas lite för att inte tappa framtidstron på människor helt. Jag tycker där och då helt enkelt att andra är lite efter och negativa när de inte hänger med direkt, att de sen inte läst mina tankar tar jag inte i beaktning. 

Väl i Mörrum efter frukost så hade jag en bra arbetsdag, fått mycket gjort, mottagit både ris och ros och det är så vi utvecklas genom medgång men främst genom motgång. Min chef, som är ett energi knippe berikade oss med besök, sprider alltid glädje och är positiv, vilket jag uppskattat. Jag har fått breifa mina framtidsplaner och det är så mycket roligt på G att jag själv får nypa livgivande armen om jag ror allt i land. 


Återigen fick jag njuta av att inte stressa hem efter jobbet utan Andreas hade skött både hämtning, handling och matlagning, jag blir bortskämd och skulle lätt kunna vänja mig vid detta, härligt, lite som att jag också fått höstlov. 


Behövde träna för att klara upp tankarna och finns det något bättre än att lyfta skrot ? Skivstången är det första jag ockuperat på gymet. 


I morgon är en ny dag, nya möjlighet. Laddar för telemöte i 3h på förmiddagen och en i övrigt produktiv fredag, vem vet vad för spännande som kommer hända! 

Vila från burpees idag (65 igår) -1 1/2 kg, känns bra ! 


Kommentarer

Populära inlägg