Moments!

I Onsdag hade jag ett "moment"! En liten stund av genuin lycka, tacksamhet och glädje. Barnen och jag var hos svärmor på kvällsmat och vi hade jättetrevligt, jag var genuint stolt över deras uppförande och hur de "har blivit". Det är ljuvligt när de kan skoja, hänga med i ironi, föra ett samtal och resonera, mini människor men ändå stora, ja, Tindra är snart vuxen och Viking är äldre i sinnet än vad han är åldersmässigt, vilket ofta blir lite krock i mössan för många. Han är lång som en vuxen men fortfarande ett barn men med ett temperament som en tonåring, jag antar att det är så det ska vara. Zeke hänger också med såklart, skojade och skrattade. 

Veckan har gått i en rasande fart och jag är så nöjd med den träning jag fått till, 6 pass på 7 dagar. 4 gympass, en trappträning, 2 teknikpass Nu är  helgen också snart förbi och det har varit viktigare än vanligt att få till träningen, teknikträningen. Barmark och med tävling på G  nästa helg innebär full fokus på att komma ut och kasta vikt, lördag och söndag! Check på den! I vanlig ordning är det mycket som ska hinnas med på en helg, Båtutställning, träning, hämta barn, hockey, kalas, hockey igen och så kryddade vi till det med att vara barnvakt åt en vovve på ett år. 

I morgon fyller min stora pojk 13 år! längre inlägg om hur jag känner inför det kommer...............

Kommentarer

Populära inlägg