FRIDAY 

Idag tog jag mig till gymmet sent, ja sent för att mig, 19-20, men så glad jag är för att jag gjorde det. Det är verkligen som de säger ”man ångrar aldrig ett träningspass”, och idag behövde jag det verkligen. 3 passet för veckan, får jag ändå vara nöjd med. Min träning i för Island går framåt, dock kom det lite (läs massor) snö ivägen för att lyckas med utomhus teknikpartner som jag planerat för i morgon. 

Jag har varit stressad denna veckan, jag har varit själv hemma, utvecklingssamtal, möten, och allt ”vanligt” med hockey, jobb, hämta, lämna, handla, tvätta, hund, hus och matlagning. Logistiken har fungerat tack vare att mamma och pappa ryckt in och stöttat upp, annars hade jag nog förlorat förståndet helt. 

Jag är väldigt glad att jag valde fredag som jobba hemma dag denna veckan, det kom säkert en hel decimeter snö, tog mig närmare 50 minuter att köra lämna barnen rundan på morgonen m, snöade som aldrig förr kändes det som. Skulle jag kört till Älmhult hade det tagit 1,5 h enkelresa samt massor med nervositet. Lyx att ha den friheten. 


Kommentarer

Populära inlägg