Vad hände här ?

 


I jakten på Bilder på Viking och min pappa hittade jag denna vimmelbild från julfesten på Best Western i Julas, Jisses va skoj jag hade, bara "råkade" haffa denna killen när han var på väg att smita. 


Tänk va jobbigt att vara kändis och måste ställa upp och se glad ut med främlingar till höger och vänster, eller är det just det de tycker är kul med kändisskapet (för det kan ju inte vara att förmedla sin musik,,näääää!) 

Det här med att ha skoj har fått ett högt pris för mig på äldre dar, jag klara inte av festkvällar, klarar dem inte alls egentligen. Mitt system blir helt kaos, och ångesten är total. Jag får alltså ångest av att ha roligt, märkligt va? såklart är det med alkohol jag menar, när jag dricker får jag ångest dagen efter, Detta blir verkligen värre med åren och det är faktiskt jobbigt. Jag tror det handlar om kontroll, de första timmarna efter jag vaknar efter en festkväll så har jag ingen kontroll på mina tankar, drömmar, händelser, jag kan inte sortera och jag mår kass. Ja tycker Verkligen det är synd och hade gärna sluppit detta. Jag har funderat på om jag ska testa helt och hållet hålla mig från alkohol, men sen igen så är det 2-3 gånger på ett helt år som jag faktiskt är "ute", vet ju knappt hur man gör de få gångerna det händer - japp åldern igen!   

 

Kommentarer

Populära inlägg