35 år! 

Då var jag halvvägs till 70 fyllda, lite läskigt men helt ok! Vi pratade om ålder hemma häromdagen och Andreas frågade om jag hade ångest för vad jag "uträttat" i livet? Det har jag verkligen inte, jag är så glad, tacksam och nöjd över vad jag gjort i livet hitintills, det jag har lite ångest över är om framtiden har lika mycket att ge? Kommer jag kunna utvecklas och framförallt må bra åren framöver? 

Med ödmjukhet och hopp om att få vara frisk ser jag framemot framtiden, det krävs inte så mycket faktiskt, mest en sinnes inställning!  


Jag är mer än nöjd med min födelsedag, ordentligt överraskad när jag kom till kontoret och där låg presenter, tårta, blommor och överraskning, härligstart! Även på kvällen blev jag bortskämd med presenter o blommor, längesedan jag kände mig som barn igen o fick ha paket öppning. 


Kommentarer

Populära inlägg