Ni anar inte!

 Ni anar inte hur mycket som kan hända i fru Rigolls liv på kort tid! Inte tillräckligt om du frågar mig, men mer än nog för en livstid om du frågar andra! Snart ska jag skriva det stora som hänt på sista tiden, snart! Varför inte nu?  Nja, jag har varit arg, jättearg, ledsen och besviken och ska man formulera det jag varit med om i ord så gäller det att välja mina ord rätt, därför väntar jag lite, kanske blir jag mer arg, kanske mindre, hoppas och tror på det sistnämnda, karma får göra sitt tänker jag! 

Vi har haft en fantastiskt påsk med ledig tid med familj, släkten, kalas, massor med mat, fest, och grejat i  trädgården. Tänk att denna trädgården är mindre än den förra, men ändå så mycket mer att ta hand om. Idag har vi investerat i en pryl som vi tittat på, och behövt i säkert 10 års tid - en egen högtryckstvätt, vuxenpoäng på den investeringen. Vi har redan använt den flitigt kan jag säga!  

Vi var på fest och träffade nya bekantskaper! Det är spännande att träffa nytt folk, det är mer ofta än sällan som man tillslut inser att man faktisk har gemensamma nämnare och bekantskaper. 

Idag rök allt påskpynt bort, jag har haft ris och ägg framme de senaste 3 veckorna bara för att dra ut lite på det, och nu är som sagt allt borta och vi gör oss redo för våren.

njuter av vårt nya hem, ska bli spännande att se vad som poppar fram i jorden lite här och där, självklart har vi börjat planera lite vad vi vill göra med trädgård och huset, men helst vill jag inte göra några större utsvävningar i år, bara vara - fokus bara vara! Nog med dramatik för iår!   

Cliff hanger! 

Kommentarer

Populära inlägg