Babysim & värme

Hör och häpna så sov Zeke 4 1/2 h i sträck i natt, sen vaknade han bara 3 gånger- lyxliv! Jag har en tes om varför han började sova dåligt som jag just nu håller på att undersöka, jag berättar om det i morgon, måste se så det finkar och inte är en tillfällighet. 

Jag funderade på om jag skulle anmäla mig till babysim med Zeke, men Funkar det med Zekes eksem? Det är ju som värst nu på vintern. 
Sen ogillar han att bada, kanske beror på eksemet ? samt att jag alltid är beroende av någon annan att hjälpa till (ingen dagis vid den tiden) - lutar nog åt att vi får skippa detta. 


Vår värmepanna lever sitt eget liv just nu vilket gjorde att vi fick hämta värme hos bror och pappa igår kväll (fläktar & element) inget vidare att frysa inomhus. Hoppas innerligt att detta löser sig idag, funderar på att ta in på hotell annars! 




Kommentarer

Populära inlägg