Hjärnan kokar snart över

Jag har just nu en del bekymmer, och alla är lyxproblem om jag skulle se det objektivt - men för mig är det kaos och kortslutningen är nära. Jag har många gånger senaste åren stått inför beslut som är livsförändrande - nu är jag där igen, att det aldrig kan få ro i hjärnan. Jag har naturligtvis analyserat detta och vet mycket väl att det är mitt eget fel och innerst inne så är det just detta jag själv strävar efter.

känslan jag känner är att det maler på huvudet, inte en lugn stund där inne, samtidigt måste ju allt annat fungera också, barn, körning, mat, övriga arbetssysslor ect, dock är det när jag jobbar som jag mår som bäst - märkligt men det är lugnande för hjärnan att bara "köra på"

Jag tror även att jag har en släng av pms idag - ja ni hör, jobbigt att vara mig, jisses vilket gnäll på mig - skärpning IDA!





Kommentarer

Populära inlägg