Gym och spa

Har just kommit hem efter en natt på Ystadsaltsjöbad, en upplevelse som jag och gubben (kan jag skriva nu som gift) unnade oss eftersom vi båda haft födelsedag i veckan. Det kostade massor med pengar och var det verkligen värt det,,, humm,,,, ja det får jag nog återkomma med.

Vi bokade in oss på "the creek experience" som är det senaste av det senaaste i spaväg (inbillar jag mig) det var ett rum med olika bastuformer, fotbad och en "lagun", det var en annorlunda upplevelse med yrkesskadad som jag är hittade jag klart en massa förbättrings delar, men det är ju bra att de inte är felfria och kan utvecklas. Det ingick en 3 rätters och maten var fantastisk servicen likaså. rummet var litet, dock är detta inget jag tycker drar ner betyget, rummet var fint, i en enhetligstil, rent och hade allt man kan önska tom havsutsikt.

i överskriften skrev jag gym - där har jag också hunnit vara idag, var tvungen att nämna detta då denna blogg tidigare handlat om enbart träning, och numera är det så mycket mindre av den varan

Nedan bjuder jag på en bild från vår dag, bilden är tagen i Cental Park NYC och fotografen är Agaton Ström.


Kommentarer

Populära inlägg