Inte på topp

Känner mig inte på topp, för mycket grejer som "skaver" just nu. Känns som om jag har ett tungt ok att dra, ingen flow, ingen glädje,,, ja ni fattar att jag helt enkelt inte är på topp idag! Människor som inte lyssnar, vägrar förstå, jobbiga beslut, bekymmer som inte försvinner, relationer som inte är vad de borde, I can go on an on. Vad jag i vanliga fall ser som fördelar kan jag enkelt på dåliga dagar vända till nackdelar, tänk att få vara barn igen och få allt bestämt och serverat. Det trygga är att om jag ringer mamma o pappa så hade de gjort sitt yttersta för att hjälpa mig fixa mina bekymmer även idag, och det är nog därför jag kan ta mig i kragen och bara ta tag i det, Jag är trots allt (över) vuxen och MÅSTE lösa situationer själv, 

Är dock glad över att få arbeta i en fantastisk miljö, och fina kollegor som ger mycket tillbaka 

Efter lunch idag behövde jag lite sött och då jag inte kunde välja fick det bli glass med chokladboll.


Ett av mina projekt ser ni ovan, en bro, borde kanske ha ett namn, ska klura på den. 

Kommentarer

Populära inlägg