Båten ligger aldrig still 

I sommar har jag joggat mycket, mycket mer än jag tidigare gjort. Jag har joggat dels för att jag kan, min kropp håller för detta och jag ör 10 kg lättare änn förra året! Men jag har också joggat för att jag behöver det mentalt, finns ingen bättre meditation än att just ut i skogen och mata på i km efter km. Under mina turer har jag bland annat lyssnat på sommarpratarna i P1 och igår var sista programmet för denna sommaren med Jill Johnsson, så 11 km och 1 h program avverkades under gårdagen. 

Jills avsnitt var bra, inte det bästa med jag kännde en hel del igenkänningsfaktorer indetta avsnitt, saker som träffar hur jag känner och har det just här och nu i livet! En av de anekdoterna hon använder var just rubilicerad ”båten ligger inte still” så känner jag hela tiden, min båt får aldrig stillvatten en längre tid. 


Kommentarer

Populära inlägg