Val

Har jag gjort rätt val ? Den frågan ekar i mitt huvud den senaste tiden, är det rätt beslut, är det det klokaste, kommer jag ångra mig - löjligt må hända, lyxproblem skulle kanske också beskriva tankarna. I mitt liv just nu upptar dessa frågeställningar 88% av min tankeverksamhet speciellt efter mörkrets intåg. Märkligt det där med dag & natt, dagstid kan jag tänka mer positivt och det kan räcka med att jag sätter på en bra låt för att bli peppad och på hugget, kvällstid är jag lite mer labil och känner oro inkroppen.

Låten "i lived" med one republik är en klar favorit blad pepp låtarna så även IFK Kristianstads låt "brandgula hjärtan" har satt sig bland topp listan av låtar att köra på högsta volym i min fina c30 -som inte har aux!!! När jag skulle inhandla bil var det bluetooth och diesel som var de två viktigaste faktorerna, diesel -check men min bluetooth är helt värdelös och som en bonus på detta så är det i get aux uttag och radion funkar sådär, perfekt när jag ska pendla, verkligen!!!!
Det är inte bilen på kortet som är med i texten  ; j 
Detta är vår hummer limo på bröllopsdagen (och min bror) jag ger mig tusan på att den har en fungerande bluetooth och aux uttag ..... 


Kommentarer

Populära inlägg