Var tog farten vägen

Just nu ligger inte löpningen som prio ett och det märks direkt, tusan -måste hitta motivationen igen. Jag måste verkligen hela tiden ha små "morötter" för att hålla lågan uppe, tröttnar snabbt!

Igår var det lopp nr 5 -Osbyminiton, ett lopp jag varit åskådare på många gånger. 12,6 km avverkades i ett lusigt tempo -67min -OGILLA! Min bror sprang detta lopp första gången när han var 11, slår vad om att han hade bättre tid än vad jag hade igår. Det kändes segt redan när jag steg upp på morgonen, värst var det efter 4-5 km jisses -va trist!

Jag blev desto gladare när jag kom in på "stadion" och Viking med morfar är där och hejar, förövrigt var det mycket folk ute och hejade utmed gatorna -mycket trevligt-bra osby!

Jobbet är ganska krävande nu (har varit de senaste veckorna)jag trivs dock med att ha det så, då får jag mest gjort.jalla jalla, mitt liv är just nu mycket puzzlande, med tider, möten, hämtas, lämnas, varor, hantverkare.

GO HARD OR GO HOME!
 

Kommentarer

Populära inlägg