Sova på dagen

Idag gjorde jag något jag aldrig gör men borde  göra offtare, gå och lägga mig när Zeke sover på förmiddagen. Jag brukar passa på att promenera (då han somnar lätt i vagnen) eller dricka en kopp kaffe under hans förmiddagslur, men idag gick jag också och sov, var tvungen efter ännu en kass natt. Så här pigga ser vi ut efter sovstunden, den osminkade sanningen, behöver jag nämna att det inte är något filter för ; ) 


Sitter nu och funderar på hur jag ska få ihop morgondagen, jag ska ta Viking till tandläkaren, Tindra ska rida och så vill jag själv gärna jogga en runda och Zeke får naturligtvis hänga på i allt, då är frågan om jag ska testa jogga med vagnen på förmiddagen, köra upp till Kyrkhult o jogga där eller helt enkelt vänta med löpningen till fredag, jag får nog helt enkelt vänta och se hur morgondagen blir.  


Kommentarer

Populära inlägg