rekord

För att inte deppa ihop denna helg över det missade lidingöloppet har jag hållt igång hela dagen, och vilken effektiv dag det varit! Jag har städat, tvättat,diskat, lukat (Viking har hängt på allt) Vidare jobbade vi klart med golvet idag - och sist men inte minst sprang jag ett eget 15 km lopp! Rekord - har aldrig sprungit så långt innan. Jag höll ständig koll på klockan och vid 1 mil var jag lycklig över att fortfarande känna mig pigg, hade egentligen bara ett tillfälle då jag bliv tung i ben och sinne, det var när Daniel körde förbi mig vid ca 12,5 km - men jag fick nya krafter och kände mig pigg hela vägen ut till Svärmor i Valjeviken (Viking var redan där, daniel & svea körde dit)

Nöjd med dagen är jag, hunnit med massor!

Nu tittar vi på resor och drömmer oss bort - Mahalo -

Kommentarer

Populära inlägg