Just nu går det uselt med träningen, men det mesta andra går strålande -så jag klagar inte!
vi ha varit en vecka i Turkiet, mycket härligt, varm, god mat, trevligt sällskap, fina rum - ja tom lite löpning hann jag med. 3 ggr sprang jag på löparband och 2ggr ute mitt på dagen när solen stog som högst-
löpning inomhus ?? skla det vara så ? 

Det här med att springa på löpband var ny upplevelse -jisses så trist det var, dock skönt med AC i rummet. de 2 ggr jag sprang ute var det ca 33 grader varmt (i skuggan) och det kändes!

Nu sedan hemkomst har det som sagt blivt värre med träningen -ll focus är på renoveringen, vi måste lägga mycket tid där nu, så vi snart kan få en nedanvåning igen -PRIO1!

Sen är det naturligtvis också så att en veckas semmester är lika med en veckas efter med allt på jobbet, så det är jobb. jobb, jobb som gäller

Kommentarer

Populära inlägg