Onsdag

04:30 ringde klockan idag, Stockholm stod på agendan. Jag hade naturligtvis förberett dagen innan med att ta fram kläder, sätta fram kopp till kaffet och packat väskan. Alla förberedelser är för att det ska gå så snabbt som möjligt utan att väcka någon övrigt familjemedlem. 04:45 är jag klar och i bilen mot kallinge. Tänk att jag kan vara på kontoret innan kl 8 - I Stockholm, fantastiskt! Jag älskar att komma till Stockholms kontoret, så många härliga människor att hälsa på och prata med under samma tak. Jag får mycket utfört de dagar jag är här men även mycket med mig tillbaka att göra. För mig är det lyx med så många funktioner på samma plats, it, kommunikation, utvecklare, HR, chefen, staben, juridik,fastigheter och skogsfolk - allt i en salig blandning. 

Sitter just nu på Arlanda och väntar på flyget hem, måste säga att det skett en upprustning av terminal 4 lite, dock inte av SAS loungen. Det är trevligare utanför loungen än inne, förutom att allt är gratis därinne dock.






Kommentarer

Populära inlägg