Nyhet!!!

Det är just nu förändringarnas tid, stora saker, roliga saker hoppas jag på, för jag vet ju ärligt talat inte, men jag måste testa! 

Jag ska ge mig in i något som jag dels jobbat med hela mitt yrkesliv men dels områden jag ALDRIG berört, hur kul är det inte att få lära sig något nytt (i vuxen ålder) 

Viking sa "ska alla byta jobb nu eller" men det är ju bara jag och Andreas som skall göra det ? -"ja det är ju alla som jobbar i vår familj - true!!! 

Fick tom vara med i DI idag 



Finns även att läsa på BLT & sydöstran för den som vill förkovra sig i fler artiklar om mig, och vem vill inte det ?
Skojar bara- dryg människa tycker vissa, och det får man tycka, jag tycker mycket om mycket och det är det fina i livet, alla får tycka som hen vill. 

Jag är spänd inför att träffa mina medarbetare, de har säkert bildat sig en uppfattning om mig utifrån det de hört, googlat, facebookat och sett sedan innan , spännande och ärligt lite nervöst. Fått tips om att tona ner mig lite, framförallt i min första framtoning, ska försöka så jag inte skrämmer dem. 

Inte första dagen! 


Kommentarer




  1. If you’re going to strap on the same fake watchesevery day, it needs to look good with both your Tuesday suit and your Sunday t-shirt, but you don’t want it to be boring. You don’t have to spend five figures to get a great breitling replica.Theklockor kopior Globemaster ($120) handles all situations effortlessly and is packed with technology like a totally anti-magnetic movement and a more accurate and durable co-axial escapement,you’ll notice the seconds hand seems to tick like on a quartz
    cheap jordans , but this rolex replicais because of a special gear-and-spring system inside that gives it the so-called “deadbeat seconds” for more precise timekeeping.As the brand’s iconic omega repliqueindividual product, admirable adroitness and absolute kelly 35cm demonstrates what both central and outside.
    Buy Cheap air max
    online.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg